31 March, 2008

Φωτογραφίες της εβδομάδας 24/03/08 - 31/03/08 - Admin weekly choices

Την επιλογή φωτωγραφιών για την εβδομάδα 24/03/08-31/03/08 ανέλαβε ο Teo58

Έχοντας επιφορτιστεί για δεύτερη φορά με την επιλογή των φωτο της εβδομάδας από 24/3 μέχρι 31/3, έχω να σχολιάσω την εντυπωσιακή ποιοτική εξέλιξη των φωτογραφιών της "Πλατείας" που κάνουν σχεδόν αδύνατη την επιλογή, όποια και αν είναι τα κριτήρια του επιλέγοντος. Τελικά (και χωρίς να είμαι βέβαιος, απλώς επειδή έπρεπε να ολοκληρώσω την επιλογή) έχω καταλήξει στις εξής:

1. Για τη γλυκιά αίσθηση της νυκτερινής βολτούλας στην κλειστή ήσυχη αγορά

-- from fosb - (?)

2. Για τις ατέλειωτες ώρες που έχω περάσει στα άδεια πλοία της γραμμής στις χειμερινές τους διαδρομές

-- from nikoskrikelis - (?)

3. Για τη δροσερή θαλασσινή αύρα που μου φέρνει στο πρόσωπο:

-- from 71SPYROS - (?)

4. Για την τρέλλα της σύγχρονης Αθήνας που έχει ενσωματώσει τα πάντα:

-- from StefanosP - (?)

5. Για να μη ξεχνάμε ποτέ την ομορφιά της άνοιξης και της ζωής:

-- from Aster-oid - (?)

6. Γιατί μου θυμίζει σκηνή από παλιά Ελληνική ταινία με τον Ορέστη Μακρή:

-- from Vasilikos - (?)


Την ερχόμενη εβδομάδα την επιλογή έχει αναλάβει ο nikoskrikelis

No comments: