26 November, 2007

Φωτογραφίες της εβδομάδας 19/11-26/11 2007 - Admin weekly choices

Τις επιλογές για την εβδομάδα 19/11-26/11 ανέλαβε ο Olympic, ο ίδιος σχολιάζει:


1.-Samos people
-- from PeMo_007 - (?)

Ζεστα χρωματα,ωραιο καδρο,μας δειχνει την στιγμη της δουλειας.

2.-Drill 094
-- from beeftk - (?)

Θα προτιμουσα καλυτερη γωνια ληψης.Η σκια επανω στο μνημειο μου αρεση καθως και η αναφορα στην μνημη των πεσοντων.
Εχω χασει δυο αδελφια της μητερας μου στην Αλβανια το 1941 και αυτες οι εικονες με συγκινουν.

3,-Early morning at Kefalonia island
-- from tsak_d - (?)

Θα ηθελα να ειμουν εκει!Πολυ καλη καταγραφη της πρωινης ομιχλης.Επισης μου αρεσε το κοντραστ γυμνων βραχων και glamour ship.

4.- dreams are like water
-- from antonis_dcd - (?)

Μια ονειρικη σκηνη,θα προτιμουσα ενα καλυτερο καδραρισμα.

5.-Everyday scene
-- from StefanosP - (?)

Μια ζωντανη journalistic εικονα απο την ζωη της πλατειας,ελειψη επικοινωνιας μεταξυ των περαστικων σε ενα περιβαλον παλαιο,νεοkitch,εργοταξιο.Μια περιοχη σαν μπαχαρι.

6.-
-- from yiannisrigakis - (?)

Μια ωραια εικονα,καφες,τσιγαρο,κουβεντα,αγαπη.Τελειο το κρατημα του τσιγαρου!

Ευχαριστω πολυ για την δυνατοτητα που μου δωσατε να κρινω τις δημιουργιες ανθρωπων που αγαπουν την φωτογραφια.


Την επόμενη εβδομάδα 26/11-03/12 την επιλογή θα κάνει ο zotosi

No comments: